Monday, June 14, 2010

Selfish Begining

မေန႕က ကၽြန္ေတာ္ စာေရးမယ္လို႔စဥ္းစားမိတယ္၊post တစ္ခုေလာက္ျဖစ္ေအာင္ေရးမယ္ေပါ့…… ေသခ်ာစဥ္းစားေတာ့မွ ဘယ္အေၾကာင္းကစေရးရမယ္မွန္းကိုမသိတာ…..က်ိန္းေသေနတာက ေတာ့ခံစားမႈ႕ ကို ဖမ္းဆုပ္ နိုင္စြမ္းက်သြားတာ……ဒါဟာဘ၀မွာ အၾကီးက်ယ္ဆံုး ဆံုးရႈံးနိမ့္မႈ႕၊ မိမိရဲ႕ ကိုယ္တိုင္ေပ်ာက္ဆံုး မႈ႕လို႔ ကၽြန္ေတာ္ထင္တယ္ေလ….ျပန္စဥ္းစားၾကည့္မိတယ္ အရင္က လို ခံစားမႈ႕ေတြအေပၚတရႈိက္ မက္မက္ ဖက္တြယ္တတ္ျခင္းဟာ ဘာေၾကာင့္ေပ်ာက္ဆံုးသြားခဲ႔ လည္းဆိုတာကိုပဲ၊ ကၽြန္ေတာ္မွမဟုတ္ပါဖူး ဒီကိစၥက လူတိုင္းျဖစ္ေနတတ္ၾက စျမဲအရာတစ္ခုပါ အဲဒီအခ်က္ကေနစျပီးေတြးမိတယ္…ကၽြန္ေတာ္ စိတၱေဗဒကို ဘာမွနားမလည္ပါဖူး…ဒါေပမယ့္ ေရွ႕မွာ ဒီလိုျဖစ္သြားတဲ႔ ထင္ရွားတဲ႔ လူေတြအမ်ားၾကီးပါ၊ အဲဒီအရာဟာ တက္ၾကြမႈ႕၊နုပ်ိဳမႈ႕နဲ႔ တည့္ တည့္ၾကီး ပတ္သက္ေနပါတယ္၊ တက္ၾကြမႈ႕ ဆိုတဲ႔အရာဟာ နႈိင္းယွဥ္ ခ်င့္ခ်ိန္နိုင္စြမ္းကို ပမာဏ ေလ်ာ့ပါးေစပါတယ္၊ ကၽြန္ေတာ္ ဟာ ဂီတသမား တစ္ေယာက္ အရမ္းျဖစ္ခ်င္ခဲ႔ပါတယ္၊ျဖစ္နိုင္ဖို႔ လည္းၾကိဳးစားခဲ႔ဖူးပါတယ္၊ မျဖစ္ခဲ႔ပါဖူး ၊ ထားလိုက္ပါ ကၽြန္ေတာ္ဆိုလို ရင္းက ဒါက အဓိက မဟုတ္ပါဖူး ၊ ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္လို နည္းနဲ႔ ခံစားမႈ႕ ကို ဖမ္းဆုတ္နိုင္စြမ္းေပ်ာက္ဆံုး သြားသလည္း ဆိုတာ ျပန္သံုးသပ္ ၾကည့္ရံုေလးပါ၊စာေလးနည္းနည္းေလာက္ေရးခ်င္တယ္ေလ၊ၾကိဳးစားၾကည့္တာပါ။ ကၽြန္ေတာ္မွာက်န္ေနေသးတဲ႔ အရာက ဘာလည္းဆိုေတာ့ ခုခ်ိန္ထိ အရမ္းၾကီး မရင့္က်က္နိုင္ေသးတာ ပါပဲ၊ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ဒါဟာ ကၽြန္ေတာ့္ အတြက္ေတာ့ အၾကီးက်ယ္ဆံုး ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ ေသးေသးေလးပါ။ ဘယ္အရာေတြမွာ မရင့္က်က္လည္းဆိုေတာ့ ေန႕စၥဓူ၀ ၾကံဳေတြ႔ေနရတဲ႔ ကိစၥေတြရဲ႕ မိမိစိတ္နဲ႔ မတိုက္ ဆိုင္တဲ႔ကိစၥ မ်ိဳးေတြအေပၚမွာ ေသးသိမ္တဲ႔စိတ္ဓါတ္နဲ႔ ရံႈ႕ခ်စိတ္ မခံခ်င္စိတ္ျဖစ္ေနဆဲပါပဲ၊ စိတ္ထဲမွာတနံုနံု နဲ႔ ညအိပ္ရာေပၚအထိယူသြားေနတတ္တုန္းပါပဲ။ ဒါဟာ ဘယ္လိုပဲျဖစ္ျဖစ္ ခံစားမႈ႕ရွိေနတဲ႔သေဘာပါပဲ၊အခက္ခဲက ကၽြန္ေတာ္ဒီခံစားမႈ႕ကို ဘယ္လို ျပန္ ျပီး စာရြက္ေပၚတင္ရမလည္းဆိုတာပဲ၊ဒါကိုကၽြန္ေတာ္နားမလည္ပါဖူး၊ တာရာမင္းေ၀ ေျပာသလိုပဲ စာဘယ္လိုေရးရမလည္းဆိုတဲ႔ ဆိုတဲ႔ ျပသနာကိုေျဖရွင္းလိုက္တာပါ၊ ဘယ္ဖက္ကေနညာဖက္ကိုစေရး ျခင္းအားျဖင့္ေပါ့၊ အေျခေနနဲ႔အခ်ိန္ခါကိုမတြက္ပဲ အက်ိဳးေၾကာင္းဆီေလ်ာ္မႈ႕ ကိုမတြက္ပဲ ေရးခ်င္တာ ကို ခ်ေရးဖို႔အေရးၾကီးမယ္ထင္ပါတယ္၊ ဒါဟာနုပ်ိဳမႈ႕ လို႔လည္းထင္ပါတယ္၊ တက္ၾကြမႈ႕ေပါ့….. အမွားဆိုတဲ႔အရာဟာဘယ္ေတာ့မွ ကငး္သြားမွာမွမဟုတ္တာ၊ကၽြန္ေတာ္ေမ့ျပစ္လိုက္ပါတယ္ အခုကစ ျပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ေရးေသာအေၾကာင္းရာတို႔သည္ တစ္စံုတစ္ေယာက္က ေရးခဲ႔ျပီးတာ ျဖစ္ခ်င္ျဖစ္ပါ လိမ့္မယ္၊ ဒါမွမဟုတ္ တူေကာင္းလည္းတူေနပါလိမ့္မယ္၊ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္ေသာအခါမွ ေျဖ ရွင္းဖို႔ ၾကိဳးစားစားစရာမလိုသလို၊ အရမ္းၾကီး ခံစားေနစရာမလိုဖူးဆိုတာ ကိုသေဘာေပါက္လာပါတယ္။ ဘာျဖစ္ျဖစ္ ကၽြန္ေတာ္ စာေရးလို႔ရလိမ့္မယ္ထင္ပါတယ္။

No comments:

Sources

CRAZY PACKS >
OPERATING SYSTEM
APPLICATION PRG LANGUAGE

"Feedburner တြင္ Post မ်ားကိုဖတ္ရႈ႕နိုင္ပါသည္"

Don't Make As yours Own.Only You's Charged To This World As Successor

"Read Post at Feedburner"