Thursday, May 6, 2010

ကၽြန္ေတာ္ ေၾကာက္ေသာ အျပံဳး

ကၽြန္ေတာ္ ေၾကာက္ေသာ အျပံဳး...။
တစ္ခါက

ဆိုကေရတီး ဆိုေသာ ပညာရွိၾကီးဟာ ညေနခင္းေလးမွာ အပ်င္းေျပ ေအးေအးေဆးေဆး လမ္းေလွ်ာက္ ထြက္္လာခဲ႔တယ္.။ ဒီလိုနဲ႔ တစ္ေနရာလည္း ေရာက္ေရာ ကေလးေလး ႏွစ္ေယာက္ ျငင္းခုန္ေနတာကို သြားေတြ႕သတဲ႔..။
ပညာရွိဆိုသူေတြကလည္း တကယ္ေတာ႔ စပ္စုသူေတြပဲ မဟုတ္လား.။ ဒါေၾကာင္႔ ဆိုကေရးတီးၾကီးက ဒီေကာင္ေလး ႏွစ္ေယာက္ ဘာေတြမ်ား စပ္စုေနၾကတာလဲ လို႔ သြားျပီး စပ္စုလိုက္တယ္.။

“ ေဟ႕ ကေလးေလး ႏွစ္ေယာက္ ဘာေတြ ျငင္းခုန္ ေနၾကတာလဲကြ..။ ”

သူက ဒီလိုလည္း ေျပာလိုက္ေရာ..ကေလးေလး ႏွစ္ေယာက္က သူ႕ကို ေတြ႕သြားျပီး တစ္ေယာက္က..

“ ေၾသာ္ ...ပညာရွိၾကီးလို႔ လူေတြ ေျပာေနၾကတဲ႔ မစၥတာ ဆိုကေရးတီးကိုး. ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္ ျပႆနာ တစ္ခုကို ျငင္းေနၾကတာပါဗ်ာ.။ ဒါေပမဲ႔ ဘယ္သူမွန္တယ္ ဆိုတာ ဘယ္သူမွ မသိဘူး.။ အခုေတာ႔ မစၥတာ ဆိုကေရးတီး ေရာက္လာေတာ႔ အေတာ္ပဲ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ျပႆနာကို ဘယ္သူမွန္တယ္ ဆိုတာ ဝိုင္းရွင္းေပးဗ်ာ.။ ၊”

ဒီေတာ႔ ဆိုကေရးတီးက ေခါင္းျငိမ္႕လိုက္ျပီး..

“ အိုေက...။ ေကာင္းျပီ..ရွင္းေပးမယ္..မင္းတို႔ ျပႆနာကို ေျပာျပေပေတာ႔..။ ”

ဒီေတာ႔ ေကာင္ေလး တစ္ေယာက္က ေျပာတယ္.။

“ ဒီလိုဗ်..။ သူနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ ျငင္းေနၾကတယ္ ။ ကၽြန္ေတာ္က ေျပာတယ္ ေနဟာ အေရွ႕ဘက္က ထြက္ခါစမွာ သိမပူဘူးဗ်...ဒါေပမဲ႔ ဝင္ခါနီးမွာ အေနာက္ဘက္ ေနက်ခ်ိန္မွာ အရမ္းပုူတယ္ေလ.။ ဒါေၾကာင္႔ ကၽြန္ေတာ္က ေျပာတယ္ ေနက ထြက္တဲ႔ အခ်ိန္ထက္ ဝင္တဲ႔ အခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္တို႕နဲ႔ ပိုနီးတယ္....လို႔..။
ဒါကို သူက ေျပာတယ္ ..မဟုတ္ဘူးတဲ႔.။ ေနက အေရွ႕ဘက္က ထြက္တဲ႔ အခ်ိန္မွာ လင္းပန္းေလာက္ ၾကီးတယ္..တဲ႔.။ ညေန ေနဝင္တဲ႔ အေနာက္ဘက္ လည္း ေရာက္ေရာ ပန္းကန္ျပားေလာက္ အရြယ္ပဲ ရွိေတာ႔တယ္ တဲ႔..။ ဒါေၾကာင္႔ သူက ေနက ဝင္တဲ႔ အခ်ိန္ထက္ ထြက္တဲ႔ အခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္တို႕နဲ႔ ပိုနီးတယ္ လို႔ သူက ေျပာတယ္..။
ဒီေတာ႔ဗ်ာ..။ သူေျပာတာနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ေျပာတာမွာ ဘယ္သူက ပိုမွန္လဲ.။ ေနက အေရွ႕က ထြက္တဲ႔ အခ်ိန္နဲ႔ အေနာက္က ထြက္တဲ႔ အခ်ိန္ ဘယ္အခ်ိန္မွာ ပိုျပီး ကၽြန္ေတာ္တို႔နဲ႔ ပိုျပီး နီးလဲဗ်ာ.။ မစၥတာ ဆိုကေရးတီးက ပညာရွိၾကီးဆိုေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေမးတာ ေျဖႏိုင္တယ္ မဟုတ္လား..။ ”

ဒီလိုလည္း ကေလးေလး ႏွစ္ေယာက္က သူုတို႕ျပႆနာကို ဆိုကေရးတီး ဆီကို တင္လည္း ျပျပီးေရာ ျပႆနာရဲ႕ အျဖစ္အပ်က္ကို သိသြားတဲ႔ ဆိုကေရးတီးၾကီးက ကေလးေလး ႏွစ္ေယာက္ကို ဘာမွ မေျပာေတာ႔ပဲ.။ သူ႕ဖာသာ သူျပံဳးျပီး ကေလးေလး ႏွစ္ေယာက္ ဦးေခါင္းေလးကို ပြတ္ျပီး လွည္႔ထြက္သြားသတဲ႔..။

ဒီေတာ႔ ကေလးေလးႏွစ္ေယာက္က....

“ ဟာ ..ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေမးတာကိုလည္း ေျဖသြားဦးေလ ။ ဘာလဲ..။ ဘာလို႔လဲ မေျဖႏိုင္လို႔လား.။ တကယ္ေတာ႔ လူေတြက မစၥတာ ဆိုကေရးတီး ကို ပညာရွိၾကီးဆို အခုေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေမးတာေတာင္မွ မေျဖႏိုင္ပါလား...။ ”

လို႕ လွမ္းေအာ္ေျပာသတဲ႔.။ ဒါေပမဲ႔ ဆိုကေရးတီးကေတာ႔ ကေလးေတြကို ဘာမွ ျပန္မေျပာေတာ႔ပဲ.။ သူ႕ဖာသာ ျပံဳးျပီး ထြက္သြားပါတယ္ ဆိုပဲ.။

အျဖစ္အပ်က္ေလးကေတာ႔ ဒါပါပဲ.။

No comments:

Sources

CRAZY PACKS >
OPERATING SYSTEM
APPLICATION PRG LANGUAGE

"Feedburner တြင္ Post မ်ားကိုဖတ္ရႈ႕နိုင္ပါသည္"

Don't Make As yours Own.Only You's Charged To This World As Successor

"Read Post at Feedburner"